2017_02_16_21

Tuvākie semināri 2017. gadā notiks 16. un 21. februārī, Rīgā.
I –Savlaicīga apmaksa – kvalitatīvās klientu apkalpošanas rādītājs.

  • Rezultatīvās komunikācijas uzbūve:

Kā veidot komunikāciju ar klientu.
Ir vai nav publiskā informācija komunikācijas avots vai rīks!? u.c.

  • Klausīšanās tehnikas un jautājumu uzdošanas prasmes:

Kā sadzirdēt uz 100% un pieņemt pareizo lēmumu, nevis dzirdēt 20% un kļūdīties uz 100%.

  • Klienta portrets:

Klientu, sadarbības partneru novērtēšanas iespējas.
Informācijas savākšana Check-list

  • Debitoru veidi un uzņēmuma darbs ar tiem:

Debitors ir persona ar savu raksturu, stiprām un vājam pusēm.
Kā to saprast un efektīvi strādāt ar to.
Pielāgojoties – mainīt.